Informatie

Wat zien we hier ?

Naar aanleiding van de gebeurtenis 2020

Wat we zien op TV Internet Instagram Facebook enz. allereerst komen we tot de conclusie dat er zeer veel mensen zijn die willen dat het met de Wereld goed gaat zelfs het overgrote deel wil dit.

Ook zijn er heel veel mensen die nu extra de handen uit de mouwen willen steken omdat er een gezamenlijke situatie is ontstaan dat iedereen dezelfde nood heeft en dat dit ons allemaal overkomt op een enkeling na zijn we nu eensgezind.

Wat is er toch met mensen aan de hand dat er eerst iets ongebruikelijks moet gebeuren voordat ze aan ban eensgezind worden? Hieruit maak ik op dat wij diep in ons hart veel van elkaar houden en ook samen verder willen in gezondheid, geluk en vooruitgang. Moeten wij de Heer nu danken dat ons dit overkomt, deze crisis door de Corona virus Covid-19?

Ja ik denk echt dat wij God hartelijk moeten bedanken dat dit ons overkomt, wij worden nu met onze neus op de feiten gedrukt. Dank aan de Heer. Verbetering is op komst. Bijbeltekst Psalmen 107:8 BB

En wat staat ons dan te wachten? Bijbeltekst Psalmen 66:17 BB

Wat we kunnen voelen is dat wij door God gelukkig zijn, ook in de situatie waarin wij nu zijn gekomen.

Paulus schreef een brief 2000 jaar geleden aan de gemeente dat je altijd een gedachtengang kunt hebben zoals God dit ook zou doen in liefde. Romeinen 8 :14

Dat we leven in een wereld die aan het lijden is, waar het niet goed is, hoe ga je daar dan mee om? We kunnen op God vertrouwen, wees niet bang leer God kennen de lieve Vader in de Hemel.

Alles gaat anders nu en dit geeft angst, maar Lieve Vader ik vertrouw in U, ik weet dat U er bent. Dit is geen tijd om je terug te trekken, maar het is een moment om op te staan en U trouw te blijven. Wij mogen een beroep op U doen om ons te helpen door deze tijden heen te gaan.

God is trouw aan zijn beloften, in deze tijd juist vasthouden aan zijn woord is een zegen. Romeinen 8: 15 tot 19 er is niks wat ons kan tegenhouden van de liefde van God. Wij kunnen bidden voor de ander om hem te helpen. Dus help uw naaste(n).

Wees niet bang God is in uw nabijheid en HIJ heeft ons lief. De Wereld heeft God nodig.

God heeft mij de taak gegeven om jullie geloof op te bouwen. Romeinen12:3

————————————————————————–

Spread the love

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *